Välkommen!

NYSTART!

onsdag, maj 8

Lämna blod

Tömde stortånaglarna innan jag drog åt med sporttejp. Lilltån går fortfarande inte att göra något åt,  så jag gömde hela lilltån under sporttejp. Jag ska ju ha löpgrupp i dag, jag måste kunna springa!
Ironiskt nog fick jag själv springa några intervaller i dag på fm men det gick bra. Allt går bra under adrenalin visst är det så.

Stockholm är ju inte stort och när man har tid att cykelflanera det vill säga inte bara fokusera på att cykla så stöter man alltid på kändisar. Kändisar i det här fallet är sådana som man känner. Ett tecken på att jag bott här länge och befunnit mig i hemskt många olika situationer, konstellationer, arbetsgrupper osv. Trevligt tycker jag att ta och ha tid att stå och snacka en stund.

Solen steker, folk njuter och det är en härlig stämning över stan. Vädret påverkar oss verkligen.

Så fick jag årets första punka. Tack. Då fick jag gå närmare 3 km och belasta mina tår ytterligare. Smidigt. Det var också verkligen smart att lämna blod just i går. Efter att ha sprungit 5 mil, fått mens, en mage som brakade ihop efter alla värktabletter, arbetsEKG som nästan är som ett maxtest och knakfest hos kiropraktor - ja då går vi och lämnar blod. Vad jag vill säga är att min kropp är helt slut i dag. Den är trött, känns sliten och jag har varit i solen för länge.

Men det är väl bara att ladda om. Ska bli uppgiftsintervaller i dag har jag tänkt. Jag hade inget annat att märka upp 200 m sträcket så det blev till att droppa lite nagellack. Inte så miljövänligt sorry. Och eftersom jag har fått punka kan jag inte cykla som jag hade tänkt, det är bara att bita ihop och se glad ut. Och det ser jag fram emot ;).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar