Välkommen!

NYSTART!

tisdag, maj 7

Nightmares.

Jag har riktigt roligt just nu och då är det ju svårt att gå och lägga sig fast man vet att man både behöver och "måste."
Kanske är jag rädd att somna med tanke på föregående natt. Vilken mardröm jag hade. Jag har sällan mardrömmar, jag tror det går en på vart 10-nde år. Ok obehagliga drömmar men riktiga nightmares det är sällan. Jag tror inte jag går in på den för ni som inte känner mig skulle börja fundera om ni inte gör det redan.

Vaknade kl 02 och rädd för att somna om. Jag var rädd för att somna in. Jag som brukar kunna styra om mina drömmar medan jag drömmer kom inte undan utan det blev bara fler och fler detaljer och alternativ. Jag var tvungen att vara vaken en stund, vankande omkring och någonstans där vaknade min son. Jag gjorde inget väsen av mig? Han bad mig komma till honom och jag gick dit. La mig bredvid honom och han började stryka handen över mig och säga att jag var den bästa mamman som fanns och jag vet inte allt jag fick höra där och då. Hos min son somnade jag..

Och min nagel. Jag har punkterat alla andra blåsor, de som finns under naglarna. Men lilltån. Jag har försökt sticka hål på den blåsa som ligger över nageln men vet ni, jag misstänker att nageln ligger och simmar därunder den typ förhårdnade blåsa som är omöjlig att få igenom. Eller är det typ nageln jag sticker i, jag fattar ingenting. Bara att det inte går att göra nåt men jag måste fixa så jag kan ha skor på mig och gå normalt! Jag måste kunna springa, gärna redan imorrn!

I dag..god morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar