Välkommen!

NYSTART!

tisdag, februari 26

Ok, vad säger vi.

Jag kommer inte så mycket längre just nu med bloggen. Det är inte riktigt som jag vill eller tänker men för det måste jag frångå mallen och det kräver lite mer av mig. Både tid och kunskap. Så ni får hålla till godo, kom gärna med input om den blev sämre framförallt. Innehållet är ju en sak men jag tänker främst på hur man tar den till sig, läser, hittar osv :).

Har haft mycket energi i dag, vill såå gärna komma igång igen men jag är försiktig. Den där raketen som sköt mig i bröstet kan fortfarande göra skada så jag håller på mig.

Men jag gick förbi videobutiken och gick in och snackade där en stund. Vi har som blivit polare hon och jag, hon är lesbisk, får jag säga så? Jag känner mig trygg med att snacka med henne men jag vill förtydliga att jag inte är tänd på henne och jag tror inte hon är det på mig - även om hon alltid påpekar att jag är träningsklädd..var i alla fall. Och jag menar, ja vad har det med saken att göra?

Hur som, i dag ploppade det ur mig och det för att vi pratade om Oscarsgalan, nedladdning och dåliga filmer i butiken just nu. Hon nämnde nämligen Oväntad vänskap och nu råkar jag veta att den till viss del handlar om just skärmflygning vilket får mig att tveka en stor aning att se den. Även om jag absolut inte tvivlar på att det är en underbar film i övrigt.
Grät. Jaha. Hon visste inte vad hon skulle säga, tyckte Beklagar var för futtigt. Jag tog emot en servett, skrattade till, grät igen, ursäktade mig och hej hej.

Pratade med mamma, som dagligen och vi kan verkligen inte prata med varann utan att jag börjar gråta. Tror att det tär på henne det. Vad ska jag göra. Får låta bli att höra av mig?

Det har varit världens vårväder i Luleå i dag, vi snackar typ 11 plus minst. Mot Stockholm motsvarande i minus. Och vad får barnen göra när det droppar från taken och solen skiner som mest - gå till badhuset, som i går. Jaja. Bättre det än ingenting får jag resonera.

Nu väntar jag på oj vad heter det programmet. Jag skrev väl om det förra veckan. Girls! Titta på det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar