Välkommen!

NYSTART!

fredag, mars 1

Klippet.

Fyra tjejer?
På Arlanda kom en kvinna fram till mig och frågade om mina tjejer precis kommit med flyget från Luleå. Mina tjejer, jojo. Haha. Simon bryr sig inte. Men då kom jag på att det var ju en bra idé när vi nu hade tid, att ta sig till frisören med dem.
Ibland är spontant bra men ibland sämre. Frisörerna var väl lata 80-talister som tyckte att barn inte är tillräckligt inkomstbringande för att ta uppgiften på allvar så det blev bara toppningar. Ett jobb jag lika gärna hade kunnat gjort.
Jag tycker verkligen inte att Simon passar i olugg (jaa jag tycker det är kul att skriva så bara) - men fick bara höra att det skulle se för tjejigt ut. Som sagt, Simon bryr sig ju ändå inte och folk tror ändå han är tjej så men men helst hade jag ju sett honom bli kortklippt men det är tydligen inte hans bag just nu.

Vi har ätit en god laxmiddag med ugnstekt potatis och nu tittar vi på Gladiatorerna. Härligt att se Lofsan förgylla med sitt soliga humör och den andra utmanaren är riktigt imponerande stark. Men Lofsan tar nog igen det i hinderbanan.
Det jag inte förstår och aldrig förstått är att Gry är så uppklädd. Jag skulle hellre se en sportigare touch, som passar formatet?

Nä, Josefine tog hinderbanan också. Grymt jobbat. Men Lofsan är ju så liten, ibland bra med "lätta vikter" men ja.
Nu min favorit Wiktor i hinderbanan. Hoppas han går vidare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar