Välkommen!

NYSTART!

söndag, oktober 14

100 % Ren hårdträning.

Ok, jag ska skriva en liten uppdatering. Jag tränade i går. Helgträning brukar innebära förmiddagsträning och alla säger det är så bra men jag hade träning uppsatt kl 17 och jag tycker det var superbt.
Jag hann fixa uteblommorna, fixa disken, tvätta 4 maskiner, fem förresten och därtill baka bullar. Visserligen lämnade jag bullarna heta på gallret, till ungarna att ta hand om och det gjorde de haha. Känns väldigt exemplariskt att ha hunnit baka bullar till eftermiddagsfika till barnen med kompisar.

Tog mig till Frescatihallen och ett Ruffiepass i arrangemang av projektet 100 % Ren hårdträning som jobbar för att man ska träna rent helt enkelt (dopningspreparat och liknande).

Linnet och brallor, inte ens bh:n sitter som den brukar men jag måste ju börja någonstans. Just det, som vanligt har jag ju alltid tidspress så jag var tvungen att springa 2,7 km för att komma i tid.
Det var en fin uppvärmning med andra ord.

Parade ihop mig med en tjej i samma storlek som jag. Jag var starkare men hennes vilja var det inget fel på så jag fick jobba för att bibehålla mitt eget rykte. Jag som aldrig brukar ha problem med ett Ruffiepass fick faktiskt obehagliga uppstötningar i samband med konditionsdelarna. Måste ju bero på att jag tryckt upp inre organ ungefär som när man är gravid.
Drog tyvärr till min onda axel så i dag kan jag knappt lyfta den. Jävlar.

Har aldrig skadat mig förr vid Ruffie fast det finns dem (läs naprapater) som varnat mig för att jag med min onda axel kanske inte ska träna just det. Jag tror helt enkelt att det beror på att jag inte är så intränad som jag varit tidigare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar