Välkommen!

NYSTART!

måndag, september 17

Jag fick ett paket.

Jag fick ett paket med texten "Jag beklagar din sorg. Hoppas du blir nöjd med skorna, hälsningar Klas". För en stund tänkte jag att jag hade en hemlig beundrare eller nån som verkligen var brydd i att få tillbaka mig i gamla vanor. Men hur visste han i så fall? Efter ett tag ramlade kronan ned. När jag var i Luleå så fick jag ett sms från denna Klas, han undrade varför jag inte hämtat ut paketet. Innan allt hänt, när jag tränade på och hade en massa lust - hade jag ju hoppat på ett finfint priserbjudande på de här skorna och beställt dem utan att tveka. Jag skrev som det var (vilket generar mig nu) och han skickade ned skorna utan omsvep igen.
Ska de här skorna få igång mig igen?


De är i alla fall sköna att gå i och läckra att titta på. Nån dag kanske jag testar att springa i dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar