Välkommen!

NYSTART!

tisdag, september 18

Jag ids inte.

Oh no. Nu ångrar jag mig. Skrivarkurs, jag vet nog hur det blir..som vanligt blir det mitt herrskap. Ingenting.

Motivationsträning på torsdag. Jag kommer bara att tänka på att han är fit i kroppen och inte jag. "Yeah right tänker ni, så mkt har inte hunnit hända på 1 mån". Jo. Och sen handlar det inte om att jag eller någon annan är äcklig för att man har extrakilon - men i mitt fall handlar det om att jag har kläder här hemma som passar mig, inte hon som sitter här nu samt att med tanke på vad som hänt så är det farligt eller mindre bra i alla fall att bli för destruktiv. Eller så är det mest en känsla? Jag vet inte men kliva på vågen gör jag inte!

GAAAAH! Att jag alltid gör så här och ofta sent på kvällen. Då kommer någon djävul bakom örat som viskar "gör det" "skriv dit" "säg det" "vill det" osv. Och jag levererar hejvilt. Ibland har det nog blivit bra. Nån gång.

Jogga imorrn bitti när det regnar ute nu, grymt sugen är jag (ironi).  Kanske han bangar imorrn så slipper jag.

3 träningstillfällen/PT på Crossfit södermalm. På Groupon för 299 kr. Ja men ni fattar, inte kommer det bli nåt högkvalitativt - de kommer väl bara att visa hur en kettlebell ser ut, hur en armhävning kan göras på 4 olika sätt och repetera några Burpees. Skitkul.

Takkei. Bara det att det kostar 600 kr i månaden bara för att ha ett eget omklädningsrum och det inte är valbart säger väl allt.

Jag tror jag bara smiter ifrån allt. Smiter jag?

Nä jag får nog söka upp den där terapeuten snart igen. Eller var han läkare? Dr Johan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar